tiistaina

Tyttöjen juttuja ft boring day

1. Nukutko rintaliivit ylläsi? 
Nukun. Ihmekyllä ahdistaa nukkua ilman
 
2. Nautitko draamasta?
  En todellakaan.
 
3. Oletko tyttömäinen tyttö?
Olen aika tyttömäinen ulkonäöltä ja olen kiinnostunut muodista meikeistä ja näistä. Mutta on mussa poikamainenkin puoli.
4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
Miika varmaan.
 
5. Pieni vai iso laukku?
Iso en pysty elämään pienellä laukulla.
6. Oletko lyhyt?
165cm joten kai mä aika lyhyt oon

7. Miehen ihannepituus?
Tosi pitkä sellanen et voisin käyttää 15cm korkoja ja olisin silti ihan pikkuriikkinen:D



8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
Riippuu vähän ketä läimäyttää :D
9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
Mulla on monta hyvää ystävää en luokittele niitä parhaihin ystäviin.
10. Pukeudutko Halloweenina?
Juu oli mulla tiara kai päässä
11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
En tiiä ei kai
12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
Ei oo sen oudompi ku kesällä nurmikolla joskus miljoona vuotta sitten ku tuli nautittua

 13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
Ei
 
14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
On ihan varmasti mutta en jaksa välittää moisista jos ne ei pidä ees paikkaansa.
15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
Kutsun aika monia mun ystäviä sukunimellä
16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
Jaa-a ehkä muutama
17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
Vaaleanpunaiset
 
 
18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
Tummista
 
19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
 En
 
20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
Välitän :D
 
21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
On
 
22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
Pienenä haaveilin meneväni nenäleikkaukseen. Mutta en todellakaan ikinä ole menossa keksin sellaisille rahoille parempaakin käyttöä
 
23. Pidätkö elämästäsi?
Pidän vaikka elämä potkii välillä suoraa perseeseen niin oon oppinu arvostamaan silti kaikkee mitä pystyn tekemään ja kaikkea mitä mulla on
 
24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
Juu mutta sillon ku olin viel pikkunen:D
25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
 En muistaakseni:D
26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
Tyttöjä on enemmän
27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
Olisko ollu 2008 tai 2009 vodesta saakka
28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
Olen mutta lyön vaan sillon kun joku oikeasti sen ansaitsee tai jos oon humalassa...:S

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
 Jonkun tärkeän ihmisen menettämien ja hukkuminen
 
30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
Olen 
 
31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
Olen joskus
 
32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
En oikeastaan se riippuu kyllä täysin ihmisestä mutta uskon siihe että ihminen voi muuttua tietyn ajan aikana.
33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
Viime viikolla olin kaikkea puuhastellut ja oli niin hyvä olo kun oli kerrankin energiaa
34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
Toivon mutta en haluu olla kuuluisa jostain typerästä ja naurettavasta asiasta mitä olen joskus tehnyt
 
35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
Juu
 
36. Kajaali vai ripsiväri?
Ripsiväri
 
37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
Louis Vuitton
38. Hame vai housut?
Housut
39. Sukkahousut vai leggingssit?
Sukkahousut ihonväriset mieluusti
 
40. Huppari vai takki?
Takki
41. Korkkarit vai tennarit?
Tennarit!

42. Suorat vai kiharat hiukset?
Suorat
 
43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
Ei kumpiakaan

44. Kännykkä vai iPod?
Kännykkä
45. Smoothie vai latte?
Latte.
46. Dieetti vai normaali limsa?
Normaali
 
47. Timantteja vai helmiä?
Timantit
 
48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
Mary-Kate Fanitin kumpaakin pienenä mutta MK:n tyyli ja kaikki on ihanat

 
49. Huulikiilto vai huulipuna?
Puna

50. Perhe vai ystävät?
Kummatkin:D
 
51. Manikyyri vai pedikyyri?
Manikyyri
52. Rauha vai rakkaus?
Rakkaus
 
53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
Aurinkolasit
Kysymyksiä miehistä:
 
 
Hauska vai vakava?
 
Hauska ehdottomasti En tykkää vakavista ihmistä jotka ei osaa nauttia elämästä
Pitkät hiukset vai lyhyet?
 
Lyhyet tai puolpitkät

Söpö vai seksikäs?
  Söpö
Tummat vai vaaleat silmät?
Vaaleat


Kiharat vai suorat hiukset?
Suorat

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
Laulaja. Vaikkei osaiska laulaa mut olis pokkaa lauleskella kaveriporukalla jossain
Savuton vai tupakoitsija?
Sama se oikeastaan.

Kiltti vai paha poika?
Paha mutta mulle kiltti :D
Parta tai viikset vai ajeltu?
Parta tai ajeltu kokonaan
Nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti